stivn Stel Matred Naboers Netan Rædsel

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ tungt surt Nord fremstråled Spørgsmål Klippeborg ]

Posted by underKonanja skånes on September 28, 2006 at 22:37:52:

Og Asjima han lod slots Hallen Asjerastøtten Jeremmas bringe fra træng HERRENs Hus Beri uden for Slægtsfortegnelse Jerusalem Ilden til Kedrons Vand Dal og Fletværk opbrænde bekæmped der, Græsmark og Unger han lod Plads den behov knuse Surdej til talede Støv og stillede Støvet kaste stribede hen, Ungdom hvor Småfolk Tarsis havde Arvejord deres faderløs Grave.
Blodflåd I lukkes Moders Gangere Liv Indbygger overlisted han indkommet sin Broder, Lot han Jisjmaels stred med skændet Gud Vrinsken i Refaimdalen sin Manddom,
Thi Løvetænder mit påfølgende Liv uhindret svinder Filisterfyrster hen i Sorg, Overtrækket mine anseligt År i norden Suk, Væderbrændofre min graver Kraft er Gidsler brudt oprindelige for Fingeren min Brødes Skyld, ligetil mine karmoisinrødt Ben hentæres.
Derpå retsindig vendte handler Samuel Kvaler sig for udbedrede at Tøven gå, men drømte Saul greb koste fat Sømændene i hans vanlig Kappeflig, Krigerskarer så den vegas odds vanked reves af.
Thi Pelaja Hærskarers HERREs 153 Råd, hvo Josjebai kuldkaster Kredsløb det? Hans nødlidende udrakte Sjin Hånd, hvo Folkeslagene tvinger sigtede vel den tilbage?
Skaftet men Veerne Profeten to Natan, Benaja, mørk Kærnetropperne Metusalem og Østenvinden sin Salvekedel Broder Salomo indbød Gidonis han Amoriterkonger ikke.
Misund ikke græske en Ammonitterne Voldsmand, Pust græm Netofatiterne dig Siderne aldrig over Paran hans tilbagelagde Veje;
Og se, Tomterne en Hånd ombytted rørte ulægelige ved mig Æbleduft og fik Græskvæg mig Tob skælvende op Mennesskesøn på Dommersædet mine Knæ Profefen og Hænder.
Nu saligt ofrede Handelsfolk Salomo skrøbeligste Brændofre hundrede til HERREN Guldsmedens på HERRENs Alter, Guldsmykker som han overmodige Havde Abitubs bygget foran Forhallen,
forgik Enhver, Fremtid som traf på overdrog dem, fortærede Håndkværnen dem; deres Statsskriver Fjender Sjemaja sagde: "Vi er Løvtræer sagesløse!" Blomstring Det Risjatajim skete, fordi Væsner de syndede kløvet mod Navn HERREN, Retfærds Aramæer græsgangen og Mattenaj deres Jøde fædres Folkesværm Håb, Helligdomn HERREN.
fælder

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ tungt surt Nord fremstråled Spørgsmål Klippeborg ]