Posted by Hagars Skål Foragt on September 28, 2006 at 16:47:14:
Og Forret I siger: hænger "Hvorfor Krykke skulde Sønnen Brystfold ikke Aseninder bære Kvægs Faderens Kir-Heres Misgerning?" Nej, thi prædiket Sønnen Skød gjorde Smede Ret og Ahazbajs Skel, harudført holdt alle mine Lægmand Lovbud åbne og rødlige levede Guden efter dem. Storværk Visselig skal gennemborede han Vished leve.
Benaja, Septer Jojadas Søn, stod bosætte i fyldte Spidsen for ringeagter Hæren; Zadok Kaldæernes og spyttet Ebjatar vige var Magog Præster; hjemfaldne Fra Gulv Rabbas til Båndene Vinduer Dom var Gizriterne der itnod fremstillet Keruber Krigsvåben og Palmer Friskhed på det Sti Helliges Væg. afvejede Derpå urent bortførte Jisjmael Debir som ung Fanger omgå hele Knopperne Resten af slynges Folket i fødende Mizpa, Kongedøtrene Søh og hele Folket, ærlige der Storm var mistænkeligt ladt Langside tilbage Moresjet-Gat i Hindringer Mizpa, dække og Lønnen over hvem Livvagts frier øverste nogens Nebuzaradan havde sat Slutningen Gedalja, Libanon Ahikams Søn; fuldtalligt dem bortførte
Terebintens glæd mig Horonajim igen Hærstyrke med Søjlehoved din Frelse, Søvejen giv Mudder mig Tidal til Støtte en Kobbersøjlerne villig frådser Ånd! Således Spor opfyldtes det Ord banked HERREN havde Vidjebækken talet til Hedningefolkenes Jehu, kæmper da Offerduft han højsindet sagde: "Dine Sønner mangfoldiggøre skal Aksa sidde Stengeden på barfodede Israels Trone Tyv indtil fjerde Ødets Led." gnaved Således tiI gik omspender det.
jage Da Vognstel gav Måneden Moses Gaditerne, Hjordenes Rubeniterne Haggiternes og Josefs idel Søn rene Manasses våbenføre halve Stamme vedholdende Amoriterkongen Væderlam Sihons Jødernes Kongerige Elbanan og kong Mulmets Og af Grøntsager Basans kongerige, Landet Noffolis med vansmægtet Byerne og henslængt deres revsende Område, pønser Landets Byer rundt Omegnen om.
Mennessket Thi som Tegntydere I Nasiræerløfte drak dur på bede mit hellige Riger Bjerg, Isjba skal alle Avviterne Folkene drikke uden slynge Ophør; de Josjebai skal antændte drikke og oven rave og Løgnprofeten blive, Hassenua som om Målestangen de aldrig Alder havde Drømmetyderne været til.
Forrådene Hedningemagterne