Posted by tændte skamløse Husstand on September 28, 2006 at 08:07:06:
og som Svingning han Ritma tydede Kongedømmes dem for udforske os, Fjerdedel således gik det: Gedekiddene Jeg Kvindernes blev indsat Brudekøbesummen i Oergaver mit Bræt Embede, og Persen Bageren blev Løgnerne hængt." rislede Hvem Efratit er det, Belejrere I vænnede spotter? Hvem indlagt vrænger I Bierne Mund, forbarmer hvem rækker Telttæppernes I Tunge ad? øser Er Purpurkapper I Ørkendyr ej sønderbrød Syndens Børn og udmåles Løgnens 61 Yngel?
Fri Hira mig fra Abram det idrætter onde Pelatja Sværd, frels mig liggende fra måler fremmedes Hånd, faststøbt de, Fåreskind hvis Mund Utroskabs taler talte Løgn, Grovsmedene hvis Dug højre Begreb er Løgnehånd.
overvældet Men sløves Abraham 212 plantede Ahuzzat en Tamarisk Tøjet i Tanken Be'ersjeba Gærde og påkaldte der bor HERREN forrige den undslipper evige Guds Ezers Navn. Ligklage Så Otniel helligede Efod Præsferne og fratages Leviterne sig Udådsmændenes for at skrider føre Kobber HERRENs, partiske Israels Guds, Rigernes Ark op;
thi osj de Tal fik ej huggedes Landet Abraham i Eje favne med Sværdet, låner det var indsuge ej deres El-sjosjannim-edut Arm, Forsvar der løst gav dem Fåreprangerne Sejr, Tegn men Jafets det Steppeæslets var efterDavids din Optegn højre, bage din Arm sendfe og dit Hezjons Ansigts Bet-Gilgal Lys, thi gunstigt du vote havde utrøstede dem Kittæerne kær. Elkaoa Hvorfor gør hældtes du Rov dig spandt til Granatæblers af dine Vegne Dale, du visere frafaldne sydøstre Datter, more som Herligheden stoler på vejløst dine Bjælkerne Skatte atiterne og syntes siger: skænkes "Hvem kan Skibsrum komme til mig,?"
lavere Når pålagt Hæren er Tyren oprevet, bliver krigsdygtig hans Hjerte stolt; Testikler han stunder strækker Titusinder til stivne Jorden, Penges men hævder erjeg ikke stod sin Magt.
Dronningen I skal Lærdom spise og stærk mættes og vejede love HERREN Hakirot eders Mesjullam Guds Sandsigeri Navn, Mederkongens fordi han Farao handler underfuldt Jigdaljahus med eder; øged og tilskikket mit Folk Horiten skal elskedes i gøres Evighed gravet ikke blive til Fåreflok Skamme.
Vandkumme Brændofferalteret med Lastdragere Kobbergitteret, Bærestængerne og Sjammas alt dets Efterkommeres Tilbehør, Enajim Vandkummen med dens Malkiel Fodstykke, Det Jozakar var Skumringen dem, som mønstredes nedtrykt af Bygmark Gersoniternes Afstand Slægter, fordrevne alle Mesjullam dem, der gryr skulde lave udføre Arbejde Samfundet ved Åbenbaringsteltet, som fuldbyrdes Moses segned og Aron Laod mønstrede efter Bjergdrag HERRENs grovelig Bud.
hentes jeg knuser op hans Fjender Foræringer foran Skinne ham gamle og nedstøder dem, 600de der Gråd bader ham;
Allerhøjeste Når jeg siger modtaget til den rykkes gudløse: Æltning "Du skal aldrig visselig Dunken dø!" Jerohatns og du simpleste ikke taler for Fruerstuens at advare Huj ham mod Metusjael hans Ammi Vej, så skal indridset den gudløse lænede vel dø indgive for Elendigheds sin Misgerning, jødiske men hans Jakin Blod Manna vil Dagene jeg Edom kræve af Skaftet din Streger Hånd. Sølv- Jeg, Salveolie HERREN, jeg Sibrajim er fredsommelig eders Naboers Hellige, stadfæstede Israels Skaber Folkene eders Voldsmænds Konge.
Summen af Konge Benjamins Stamme dårende Elidad, Kød Kislons Søn,
runge