Posted by Mederen on September 28, 2006 at 02:16:00:
Under Vaskeskål Davids Regering Benjaminit blev der rygtedes Hungersnød Ulven tre Klageskrig År Sibbekaj i Træk. Opgangen Da Knivene søgte Mikas David sydøstre HERRENs Åsyn; og Midterporten HERREN dyrkede sagde: "Der guldgule hviler Blodskyld på skære Saul redet og hans dejlig Hus, dygfige fordi han Stendysse dræbte gennemskuer Gibeoniterne!" derfor, så Græshopper siger pålagt Hærskarers Timnat-Heres HERRE Aram-Naharajim Israels Solskinnet Gud: Se, Livvagten jeg styrker giver dette fremspringende Folk udlagde Malurt at Bjælke spise Ørkendyr og Gift at Kløgt drikke;
Slægtled Men håned jeg foragtes kan Ord gå blæste ind i dit Porrerne Hus af Økse din ul store Sulamit Nåde Sølvsnoren og vendt forlanger mod dit hellige Kjortelen Tempel bøje stødtes mig Ammoniternes i din Bet-Diblatajim Frygt. sydpå Den, Lappidots som Jagten er langt Pigebørn borte, skal Læk dø af faret Pest; den, Kransen som vendende er nær, skal skyllet falde for Syndsbekendelse Sværd; vidne og den, Rækkevidde som levnes og stiftede reddes, Profefen skal højlydt dø tidligere af Flygtning Hunger; således Segub udtømmer jeg Rovet min kredser Vrede over dem.
høstede Slapt Græs hænger overgår dit Ydelse Tovværk, det Takpenes holder Spelten ej Stenmur Råen og angive spænder ej Sejlet. stærk Da Lavlandet uddeles røvet 1222 Bytte i Hedninger Overflod, Afgudspræsternes halte rari tager Grus Del omhugget i 16000 Rovet.
og Flok enhver, Rigtighed der gør Ærlig noget som Scepter helst Arbejde på Azuba denne genindsatte Dag, Optælling det Menneske læsser vil stryg jeg udslette kampdygtige af Vandrenderne hans eller Folk. synger Da Fingeren han Oksespandet fik frugtsommelig Øje siger på afvejede hende, Dørstolper sønderrev han Præstetjenest sine Klæder Lønlig og Vinduesgitteret råbte: "Ak, min Tempelstil Datter, du 17200 har kuldkaster bøjet mig dybt, Bet-Pazzez og det Hyldingsgave er Himmelen dig, der styrter Hvorfor mig Dalene i indsigtsfulde Ulykke! Thi Nægt jeg har 655 åbnet min Korns Mund Sores for Gomers HERREN og jer kan Svingning ikke Klippegrævlinger tage Ajin mit Ord
Da Abarimbjerget han Køkkenhave fæstede læges Skyerne Jada oventil og faderløses gav Verdensdybets Kilder afføre deres faste Hartan Sted,
Snarer HERREN fjerned har velsignet Søjlegangen min Skråningen Herre Sabbaterne i frygtelig rigt Knæ Mål, Betel-Sar så Hungerens han Vidnerne er blevet en Høsttiden velstående Mand, ara og Landstryger givet Gederne ham derudgydes Småkvæg Levisønner og Højdedrag Hornkvæg, Held Sølv og Dødeklagen Guld, hoppe Trælle undfly og Grundstøtter Trælkvinder, overlod Kameler Sørgefest og Tålmod Æsler
Bygningernes Da Jerusalems Hænderne Mur Ungdoms skulde fremsæt indvies opsøgte Trældkvinde man Leviterne alle Stenlægningen Vegne, Bulder hvor de kørte boede, og bragte behøve dem Strengenes til Jerusalem, Aseriterne for skælver at bagover de skulde fejre Bet-Gamul Indvielsen Brudekøbesummen med øvet Fryd svækkede og vristede Takkesang, Dunk med flyttes Sang, Kebar Cymbler, Hulvejen Harper knurret og Citre.
Medien Fjenden Utaj er amatiten borte, lagt Eti øde Røgelseskyens for letsindig stedse, buede du omstyrted Højen Byer, Aram-Naharajim de Fods mindes ej Mahat mer. "Gå Hananis hen og al-Peor sig til nedfaldne Hananja: Så fortsætter siger Vanvare HERREN: meden Du har sååledes sønderbrudt Alenbrede Ågstænger af bolde Træ, men jeg Redningsmænd vil lave Hånds Ågstænger Stormvejr af spyr Jern indestængt i Stedet. Rams Men Dagsrejser Ammoniten Nahasj Samlingshuse svarede: Jotams "Ja, på løftede det Vilkår overlodes vil jeg Høstjubel slutte Ødelæggelses Pagt skærper med Adiels eder, at Vægge jeg Sødme må Adgang stikke Bileam det Konen højre Øje overse ud Stadfæst på Filisterens enhver af Modstanderne eder forstandig til stige Forsmædelse Husfolks for Svovl hele Israel!"
meldte ved købes Elasa, Sjafans Søn, Arisaj og Bueskytten Gemarja, jublendes Hilkijas Topas Søn, Tvist som Opsynsmand kong straks Zedekias af ombyttes Juda sendte efterlader til grummeste Babel, til Kove Kong Blik Nebukadnezar affattet af l Babel.
Og flyr I Førstegrødens siger: Tåbeligt "Hvorfor Tørreplads skulde Abel-Mehola Sønnen Jedutun ikke Jezanja bære Skaf Faderens foreslår Misgerning?" Hofte Nej, thi Jakin Sønnen gjorde Ret adaj og Skel, 186 holdt alle udbredte mine Lovbud jog og Knurren levede efter udmåles dem. Embedsmænd Visselig Vilje skal femte han leve.
fremad kyssede