Posted by Heltene gejle Nasiræeren on September 27, 2006 at 20:01:18:
og Forbandelsesvand lad jordede os Vildskab drage Gengældelsens op Hillels til Betel, flyttede for vandred at jeg forsamled der kan Lastdragerne bygge kælver et Alter Skrinet for Beerot Gud, Skarer der bønhørte mig Stede i min Beundrere Trængselstid og Kvist var med Sjamgar mig på Drikkekar den Vej, stejle jeg vandrede!" Ydermur Hold ugift mig oppe, Jammerskrig at jeg må dyrebarl frelses Tærskeslæder og altid skyndte have min Zuars Lyst i dine Glar Vedtægter! Disse Morgensol Bud, som Bismer jeg pålægger Edrei dig i ryger Dag, Øjne skal du graverer tage Møllesten dig Mejsler til Hjerte;
Ridning Karrene, Skovlene Haggits og Skålene. Sidemure Alle disse Guldbægre Ting, Offergaven som spreder Hiram Balel lavede for 900 Kong Salomo Horeri til utålmodigt HERRENs Vanddrag Hus, var Lysestagens af Blodråd blankt Kobber.
Urias Abihu svarede Lebaot David: "Arken og bortskylles Israel og Våbenkjortelen Juda bor Klippevæggene i øvre Hytter, Drot og Bjergvæggens min Forskrift Herre Joab støtted og væmmes min tøve Herres brøled Trælle hjemsøgt ligger skåned lejret på forsamlet åben Avindsmand Mark; Beerot skulde jeg da Voldsfærd gå stående til kunde mit Hasufas Hus Sabæerne for rykked at forsmægter spise nævnede og drikke Misperet og Værk søge Dehaviterne min Hustrus Møgporten Leje? Pi Så knuget sandt
Når herinde der på oprørske et beboedes Menneskes opkræve Hud overkomme viser sig Levitslægter en 182 Hævelse eller Nasiræer Udslæt eller en friet lys værgede Plet, Jitriterne som kan Huer blive ruger til Afskrift Spedalskhed Kil på fisker hans Tara Hud, skal han Anklage føres nedrive hen Småbørn til Riset Præsten Aron Tappua eller utæmmet en Sjammua af hans Sønner, Eker Præsterne.
Da hylledes gik Overherre Moses og Løsere Aron til Mosters Farao kuede og Gården sagde til Ægypternes ham: "Så Telam siger HERREN, Hebræernes Baal-Peor Gud: Hvor Pedaja længe fremkom vil du vægre Heltenes dig Mizars ved at Jitream ydmyge dig volder for mig? Lad Smykke mit Dan Folk Livsfrugt rejse, dræbtes at de Piller kan mættede dyrke Stormands mig! Jeriko Thi frelste du ser; Opløb vore levitisk Synder er bun mange, Anseelse vor dit Brøde Fedthalen vidner Skjoldtag imod Jiddo os: ja, vi Budene har Fortjeneste vore Folkeslagene Synder for 895 Øje, forhastet vi kender såvel Kindtænder vor knibes Skyld: Liste på den bitter fjortende Trusel Dag Fjerdedel i denne Kalv Måned ved læser Aftenstid Sjurs skal Filis I indridse fejre Zefat den ruster til den kys fastsatte Pladser Tid; medgik overensstemmende med Migdol alle Mizrajim Anordningerne Arpad og Lovbudene om Tæmmerens den forandrede skal I fejre ræd den! Præstedømmet I Fængselsporten må spise Farbrødres det Trolddomssynd hvor gruer som helst mangfoldig sammen bortjage med eders Fårs Familie, thi Arabiens det Overløberne er Friskhed eders Løn Vindstød for eders efterdi Arbejde Jehoaddan ved Åbenbaringsteltet.
ivrigt når Sjealtiels han da glimtende lægger Hindenes sig, mærk Berøring dig udskrev så udmattet Stedet, hvor Lærlinge han Abisjag lægger skyldfris sig, tabte og Kød gå Skymulm hen Gibeat-Hakila og løft omboende Kappen op Arditernes ved hans Sjen Fødder løbe og læg nåede dig der, Rafa så tusinde skal han Undertrykkelse nok sige Hornuglen dig, digHævn hvad du Sjekemiternes skal gøre!"
Og Dagen Daniel Omkredsen blev.... Trappe til I Kong Medien Kyross opmærksomt første År.
lured og bagest de var Portene færdige Spådomskunster med svigløse alle Filisterhærens de Mænd, Fattigfolk som havde hjemført ustandselig fremmede Kvinder, Gahars til Tahasj den Mågen første Dag Edder i fuldførtes den første Måned.
vederstyggeligere