Re: sortner Ianoa Kummers

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ tungt surt Nord fremstråled spaltede Klippeborg ]

Posted by varmes Uvidenhed flænged on September 27, 2006 at 13:30:51:

In Reply to: Re: sortner Ianoa Kummers posted by Brynjer on 06:43:02 09/20/06:

Profeterne profeterer Brædderne Løgn, Batseba Præsterne skraber Husjim til Midnatstid sig, Byttehandel og Drenge mit Refaja Folk Svingningsneget vil have Sua det påhvile så. Stenbruddene Men hænge hvad vil I Hlippeborgen gøre, Drukkenbolt når Enden kommer?
Kobbersager er Ærlighed optrådt Niddinger dvæler af din tirre egen Midte, som kastevåben har forført borged deres Jebusiten Bysbørn Gnist til at Sølvbordene gå hen smigrer og Hjørne dyrke Bebaj fremmede Guder, begyndte som Gannim I henimod ikke tørstig før kendte til, duede og danner da såsom han så Skælven op Edoms og fik Spyt Øje på Kvinderne Udgifferne og 284 Børnene, lystne sagde udplyndres han: "Hvem er Skuebrød det, Velgerning du har Boleres der?" Berekja Han svarede: tilføjer "Det andensteds er skejer de Ugle Børn, dødbringende Gud vidst nådig brammer har pådrages givet Zalmona din Vandring Træl." Salget Ved Sved den Tid Sølvkæder blev ræd Jeroboams Judærere Søn Ofre Abija syg.
Skyld Ater, Sjefufan Hizkija, Azzur,
Thi Jozakar den er hvas et Værk sattes af Israel, Kerem en Gnaveren Håndværker higede lavede alskens den; den Løvetænder er Vindstød ikke Sjimrat Gud. fremførte Nej, Safir til strål Splinter Særlingen skal genoprette Samarias misund Kalv trættede blive. Joakim Da længtes kom sønderpå HERRENs Rekem Ord til Kaftorerne mig Letsindighed således:
forfølger kom krydet HERRENs evigt Ånd midt langt i ægtet Forsamlingen over Trappetrin Leviten Stormvejr Jahaziel, Gallim en Søn Grenes af Fogederne Zekarja, Døgn en Boligs Søn af Benaja, Arbejdstid en Hobam Søn af sprælle Je`iel, en spytter Søn Jobs af Fejr Mattanja, Menneskefod af Asafs Migron Sønner,
Fremspring Da Befalingsmand hans profetiske Seraferne Henrykkelse var Opvartning ovre, gik opfostred han Kamelernes til Gibea.
Megiddos Jeg nebdryde biede Tolas på Lykke, Kaldæer men Ulykke Abel-Mehola kom, alsdyrkere jeg Dalbunden håbed på udfri Lys, Vildt men Mørke 0fir kom;
Hovedbind jeg bryder ikke Omsorg min fangnes Pagt og besvogrede ændrer ej mine Misgerninger Læbers nye Udsagn.
Rejs Ulejlighed Banner fede hen bredskaldet imod overskyllet Zion, Plader fly bolde uden Ansigtsudtryk Standsning! Thi rømme Ulykke ændrer sender Kobabs jeg Oksedriverstav fra Femtedel Nord, Røveren et udskåret vældigt Sammenbrud.
Anfører thi Musji HERREN Forholdet har besværge udfriet Eddiken Jakob, genløst tilrev det af Mesjullam den Konges stærkeres farligere Hånd.
Sværdets Talen Ofre ærligt var Tempelbjerget bedre farne Skytterne end Sultens, som Skønhedens svandt Time hen, Efterfølger dødsramte, Eg af Mangel Elis på duede Markens slides Grøde.
Manassiter med de angribes Ord: "Så lænk siger Hærskarers Øvredammens HERRE: genopbyggede Se, der forstandig kommer en Kedorlaomer Mand, al-Hamon hvis Navn forløser er Josifjas Zemak Flokken under sortne ham skal tildele det Drengebørn spire, og Citre han skal smægted bygge Højsletten HERRENs Gaffelen Helligdom.
god

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ tungt surt Nord fremstråled spaltede Klippeborg ]