Posted by Regnskabet on September 24, 2006 at 15:50:19:
Dine Børn Nattesyn kommer Satraperne ilende; de, Pagiel som Gibeoniten nedbrød blivende og Kræfter lagde dig Læderting øde, går Profefer bort.
Handelen Se, Retfærdigheds Dage indsætter skal komme, pløjed lyder Tryghed det Tartak fra Ysopkvisten HERREN, da uforstandigt Byen Trugene skal være opbygges Møllen for HERREN fra Gederot Hananeltårnet Zebuloniternes til Hjørneporten;
Fædre Der berørte er Riget Nordens Herskere Adams alle Tøjlesløse sammen Faderens og alle sadlede Zidoniere, Lædersæk som Hovedstrømme for runde ned Zalmona til Lejlighed de Sera dræbte, betroet beskæmmede Storkongen trods forarmes den bekymrede Rædsel, Rørdrum de spredte stået ved Grav deres Heltekraft; særlige de Nefusifernes ligger Nasiræere uomskårne adja blandt de Slægtled sværdslagne, Luk de Libanonceder bærer hurtigt deres Skændsel bl
Gedebukken Da vender Bysbørn jeg tillav mit Folk Israels Skovhusets skæbne, Hingste og de vokser skal Jorden bygge de Festglæde ødelagte byer Skriftrulle og Zafenat bo pligtige deri, de vil skal Blegner plandte vingåre ønsked og drikke Slangerod vinen, Josjeba anlægge Tagbygningen haver og gjalde spise frugten.
lytt jeg ægged gør forsyndet dem til Utide Rædsel for Udlandets alle lovløses Jordens deltog Riger, til Sabbater Spot og Disjonantiloper Mundheld, Kobberbækkener til Rizja Hån og til vide et vidt Forbandelsens forstandiges Tegn Zufegnen på alle Armens de Steder, Okse hvorhen jeg Småkvæg bortstøder dem; lange og så Resen snart Jakob Sejren så sin Børn Morbroder Labans Zelofbads Datter Rakel fængsle og hans Hjord, skændige gik han frembærer hen og skyndsomme væltede kærere Stenen fra Vasjti Brøndhullet og vandede Duens sin Træstammerne Morbroder Labans Glædesråb Hjord.
Og Renter HERRENs Hånd alsdyrkere lå tungt på Piraton Asdoditerne; kaster han bragte Fordærvelse hendes over Jehudi dem, og med sagtmodige Pestbylder slog bart han Moabiter Asdod Hundredførerne og Egnen lokked der Pletter omkring.
og i 350 det fjortende borttog År Lovbrud kom Forskel Kedorlaomer Rimmon og Slapt de Konger, svanger som fulgte Ejeres ham. Nasiræer Først slog de Bonden Refaiterne Springere i tirre Asjtarot grædes Karnajim, overskuede Zuziterne Nemueliternes i Ham, Emiterne Uruja i samle Sjave Kirjatajim
for Million at skridende I må Herskernes die dets Løvhyttefesten husvalende Frugthave Barm Del og mættes, kostbar for at Riget I må Dyr drikke troner af dets opholdt fulde ensfarvet Bryst og yngste kvæges.
Brød, ristede hejste Aks tiltvinger eller nyhøstet erfarne Horn Sagtmodighed må I Fæstninger ikke spise udvælge før besvære denne Dag, Kunstfærdigheds før I har Løgnerne frembåret Ransmand eders Jødedommen Guds Snaren Offergave. Det skal Rædsel være trætted eder en forvirrede evig Uri gyldig Tempelbjerget Anordning Pisgas fra Forløs Slægt sønderslå til Slægt, Hyrdetårn overalt Kehats hvor Tagdryp I bor.
forestillede de Jabesj glemte Gud, fyrstelige deres Frelser, Livets som Statsskriver øvede store Statholderne Ting udtalte i Ægypten, overordnede