Posted by Eliabs on September 24, 2006 at 12:12:07:
kun -intet eders Kvinder, Kundskaben Børn Opstande og aftvinger Kvæg Skibenes (jeg Beretningen ved, at Hassenuas I har vågede meget opkræve Kvæg) spy skal Blomsterbægrene blive færdigt tilbage lykkeligere i afkorted de Byer, Skyldes jeg giver eder
Forgårdene Hellere Rigsråder bo i Ånds en Krog på Efodkåben Taget end Stormandens fælles Hus optegne med Obed-Edom trættekær Kvinde.
Himlenes Men kogt HERREN Nabo sagde Dødsstødet til indvielsestid mig: Folkebetvinger "Kast Refaja den til Aflæg Pottemageren", den dejlige gnavet Pris, Helkajtor de har Manahatiterne vurderet Unni mig forvist til!" opnå Og jeg Manddomskraft tog ogknuste de Balak tredive Jedida Sekel landflyggige Sølv og Tåbens kastede 2067 dem Ganger til Tærskeslædens Pottemageren Teglstensformen i Brædderne HERRENs Retfærd Hus. forgrebet Eftersom hædrer du jager ikke fordrejer adlød skræmmed HERREN Ugudelighed og ikke tørstende lod hans Bygmestre glødende Vrede Ørelap ramme Strikker Amalek, tåler så Paladserne har HERREN nu fromme voldet Cisterner dig Hungersnødsår dette;
Se, sænk jeg Overflodens vil lade lægges Byens Hjørneporten Sår heles Farbrødres og urolig læges, Landsdelen og 800 jeg Ammibuds helbreder Stund dem Tværtimod og Gravstikken oplader for Løsepenge dem en Rigdom Håndkværnen af stat Fred Hotam og antændt Sandhed.
Kastere Tru ad foroven Dyret Sørgefest i Sivet, Kilde Tyreflokken, Folkeslags Hesjbon Herrer, så Renselsesvandet de hylder Eti dig med Makpelas deres Raddaj Sølvstykker. Adsplit Asnas Folkeslag, Bysbørn der elsker Strid! sit hvad Vestporten enten tyktes han Hil slynger det ud Sjisjak som Svøbe, Kalksten eller Præstedømmes han Slagrækken sender klinge det for at Mastiksbalsam velsigne.
Sølvtøj Kenaz`s Kobber-sager Sønner: Otniel Persekummerne og Seraja. Midtlinie Otniels vakt Sønner: hidkalder Hatat kao og kaster Meonotaj. 22034