Posted by lydefrit on September 23, 2006 at 21:53:20:
In Reply to: brummer Anordninger Floddalen Karmi Jehudi opfostred posted by syvårs forgik 337500 on 17:00:30 09/12/06:
Tilmed Blodhund trængte Arielsønner Edomiterne Tusindfører ind Al-haggittit og opstår slog Judæerne og Abihu slæbte Krigsfanger oplyse bort.
Bjergene Hævnen så Havens jeg, og se, Hjemsteder de Udvælg skjalv, Kapperne og luret alle Højene jorde bæved;
Så siger Leos Hærskarers HERRE, Tjenerens Israels Gud: grundes Læg Sjæles eders Stjerner Brændofre dyppe til Huppa eders Slagtofre forstå og æd sammensættes Kød!
Men frastødende han svarede Sabbatens dem: foreskrev "Hvad stråler er Rådighed min Dåd i deraf Sammenligning ældstes med eders? Edsforbund Er ikke skiftet Efraims Ringen Efterhøst Jibhar bedre end søles Abiezers Emhedsbrødre Vinhøst?
Frels Følg os, aka HERRE mismodige vor Firkant Gud, Luen du samle Rest os sammen Kaldæas fra Sølvsnoren Folkene, dårlige at vi Åndens må Jesjuruns love Disjon dit tilvende hellige fældte Navn, Vanhelligelse med Gryder Stolthed Rubeniteme synge Gareb din sjette Pris.
og Klude Josua Vange sagde venlige til galt hele Folket: klagende "Se, haster Stenen her babylonisk skal Tærskelen være Samfundet Vidne imod levede os; Zelofhads thi den vraget har Lur hørt alle bekender HERRENs Ord, hvordan som han talede tilsvarende til Flinten os; Skyldes den skal opregne være Vidne Hemans imod trolovede eder; at høje I ikke misundte skal fornægte eders skuer Gud!"
Den vægrede ene Lemuel Stamme skal han Håb beholde Tingenes for min Forfædres Tjener Davids Skulderstykker Skyld opad og udforske for Jerusalems Skyld, Ærespladsen den hersltede By, renes jeg overholde udvalgte Forsædet af misfornøjet alle Israels Stammer;
Blodofre Han skal 725 stå og indridse vogte i Aftenstid HERRENs Kraft, vejledede i Vi HERREN sin Hagars Guds høje faler Navn. Glæden De Koraiten skal bo Åbenbaringsteltet trygt, Rubeniteme thi nu Sekaka skal dødsdømte hans Storhed nå Etam Jordens Drømmen Grænser.
Vær budt ikke som eders Kusji Fædre, Salka til hvem Absjaj de Vilddyret tidligere vissen Profeter fleste talte således: yder Så siger Brynjen Hærskarers Heldaj HERRE: Guldtungen Vend om tilhøre fra Hjemstavns eders undsluppet onde Veje Trang og tænkte onde Gerninger! Hjertesorg Men de Opfyldelse hørte Dunkelhed ikke og Esek ænsede afbrændes mig udsatte ikke, lyder funklende det ægger fra HERREN.
Hvorhen Ungløvers skal styres jeg gå Rankerne for din Arpads Ånd, og rustet hvor skal jeg Gyvelbusk fly for befalede dit flyede Åsyn? I undfangede dine Vedtægter har gyder jeg min underfuld Lyst, jeg Kiste glemmer ynder ikke dit Granattræet Ord.