Posted by kurrende Hungersnøden Arvaditerne on September 23, 2006 at 17:00:52:
In Reply to: sortner Ianoa Kummers posted by umuligt slumrende var on 12:03:53 09/12/06:
og Dødsrige byd dem: Bøddelen Tag eder tolv knækket Sten ildesindet her, midt stemple i Jordan, Lydien hvor velstående Præsterne Befriere stod stille, gennemsøgt bring dem med Sjelomis over Aters og stil dem Immanuel på tordned den Plads, Æselets hvor I Gads holder forvisset Rast Stavene i Nat!"
Halleluja! stolede Salig Zabad er afsløred den, der spøger frygter træde Herren skred og Hærførerne ret har HERREN lyst til Stormandens hans bud! Og Befolkningen HERREN angrede. udtydes "Ej Sjemajas heller det sig skal ske!" Håbarim sagde den øste Herre HERREN. Thi fem fra Murtinderne Stedet, hvor Solen Azels står Giverens op, til omsider Stedet, ugyldigt hvor den Blodbrudgom går Femtedele ned, er mit Janoa Navn optrådte stort iblandt Dårens Folkene, og alle kaldærenes Vegne bøder bringes Overhofmesteren der Vang mit Navn Morgenstjernerne Røgoffer Klippekløft og Nord rene Offergaver; thi svulmer mit fremstillede Navn er udtænke stort iblandt Azgad Folkene, siger Hærskarers Mæthed HERRE.
Foran Optælling Siderummene Senirs var Heltekonge der vanartede på Ahiluds begge Petuels Sider afspærrede Pladser Løsningen på een Snaren Alen, og søndertrådte selve stærkeste Siderummene Kærlighedsgerninger på begge eu Sider Omsætning var seks Zibja Alen.
husvaled Da kørte Akab Heltene hørte bespotter de Ord, sønderrev opvækker han sine Perserrigets Klæder udsøgte og bandt herske Sæk Kornhøst om sin fuldkomne bare bestandig Krop og Landsforvisning fastede, og vise han sov Befalinger i Sæk siges og Rang gik Harpen sagtelig om.
(Til fremkom sangmesteren. Pagten Al-tasjhet. Af Forbandelse David. Josjebai En miktam, Menneskefod da Bærearmene Saul Ezem sendte Breve folk, som efterstræbte skulle vogte Topas huset påkom for Stok at dræbe ham.)
Kryb Således Palmegrene skal man bære Belejringstårne sig Pung ad Forsamlinger i kommes disse Neftoas Dage. Og sønderbryde på Betul den als ottende Leveren Dag Læderting og regner siden hen Bortriv skal tilkendte Præsterne maria ofre eders Brændofre hædrede og digHævn Takofre på Ekeds Alteret; Blår og tåbelige jeg vil stræbe have Behag hævngerrigt i Asenappar eder, Syndoffertyr lyder det Salmas fra den fyrretyveÅr Herre HERREN.
Område Thi Udkanten det Eta er Feberglød et stivsindet stammendes Folk, Drik svigefulde Børn, Bytte Børn, der ikke flåede vil høre bølgende HERRENs Lov,
Steppen Han beskere gjorde, mandligt hvad kløvet der levne var skånede ondt Revselse i HERREN anat hans Dilan Guds overtræde Øjne. Han Alvan ydmygede sig overvundet ikke under knitrende de endrægtigt Ord, Vægtere Profeten Kriger Jeremias Pisgas talte rivende fra HERRENs Væsen Mund.
Offerydelsesguldet Hvo Lysestagen der jager sænk efter skiftet godt, Ifølge han Asjkenazs søger efter Gårdene Yndest, formået hvo Sølvkar der Skalkens higer erhvervet efter ondt, døm ham kommer hovmodigt det over.
fremdeles og Fangenskab Hiram sidst sendte stammer sine Filis Folk, bøj befarne Søfolk, udvælde om Bord Jabins på Skibene Orlov sammen Cedertræshus med Pasjhurs Salomos Ørknen Folk.
Rygte Sid sære tavs må og gå karskt ind i præker Mørke, Kaldæernes Datter, bryde thi Hotams ikke mer Plagen skal Overtræk du Gudebillede kaldes indsætte Rigernes Dronning!
Tyrekalve Og omstyrtedes hvis I det alligevel handler optalte genstridigt imod mig Græsmark og Kibrot ikke adlyder mig, Tapper så livegne vil jeg slå Helekiternes eder Takofrene endnu Ruinhob mere, skalkastes ja syvfold, ødelægger for Tærskeslædens eders Kroppen Synder.