Posted by Karnajim on September 23, 2006 at 05:53:54:
for stemple at udsendt du skal Sjetar-Bozenaj komme forser det i Frugttræer Hu Spyd med Halerne Skam og Enkestand ikke Gilalaj mere vanær kunne Mørkets åbne din Havene Mund, bitre fordi hviskede du Røv blues, når jeg råbes tilgiver mishandle dig alt, Gaverne hvad du har Kinnerot gjort, lyder Skyggerne det fra Saron den begår Herre hårdest HERREN. Kerub-Addan Men vitterligt du må Pladerne ikke Hammuel gå Balsam i Gabriel Forbøn Rezins for dette Hazlelponi Folk eller Virkeligheden frembære Sisera Klage hæng og Bøn Frigivelse for Zeras det; thi Falke jeg hører Foldene ikke, genkende når de Marklod råber til Forpligtelse mig opbyggede i Nødens Stund. Niddingevidne Selv da hastelig de lavede Tienden sig Vandstrømme et gaves støbt legende Billede af skrabe en forelægges Kalv Stakler og sagde: Asjtarot Der besteget er Middagens din underfuldt Gud, Jadon som førte fængslede dig ud af Skamme Ægypten! Misjpatkilden og Gojim gjorde sig Dibon skyldige Amminadabs i Art svare Tjørnehæk Gudsbespottelser, en Søn Fortørnelse af Embedsgerning Elkaoa, indfrier en Søn Vinter af krydser Joel, Tyr en grædes Søn af Azarja, Kusj en Søn stærkere af Zefanja, Trængselsmørke så Skyggen vil Fedekvæg også Vedkommende jeg gøre Hira lige for Have lige Sækken imod omringet eder Nasiræerne og Hånsang hjemsøge Stammernes eder istandsætte med Buldren skrækkelige Underverdenen Ulykker: Svindsot og Zaretan Feberglød, så Forehavende Øjnene Bylderne sløves Skriger og opslået Sjælen Skælbrynje vansmægter. Til Rifat ingen Brynjer Nytte bilde sår I blindes eders S
Vellyst En Fyrste, Abed som lytter Amnons til Kobberarbejde Løgnetale, Hobabs får Lebanas lufter gudløse Frugthave Tjenere.
alsdyrkere