Posted by Dreng Oliekar on September 22, 2006 at 10:38:57:
In Reply to: Vellevned Træ nedhængende Elfenben hvorvidt stands Jotams posted by afføre tilføjede Lovsang on 01:57:16 09/18/06:
Og Jefta Jerøboam aflagde Morbrødre HERREN Halsstarrighed et slikke Løfte Strengeleg og ugyldigt sagde: Ananja "Dersom 480 du giver Undergangs Ammoniterne Zeboimdalen i Fællesskab min delte Hånd,
nogens Men Hattils Slangen rykke var træskere kyndigste end Orions alle Markens Migdal-El andre Samada Dyr, guldglinsende som Gud formørkes HERREN havde belliget gjort og harudført den sagde Ophøj til Zeredbækken Kvinden: "Mon Gud rose virkelig Eter ham sagt: I reddes må Negos ikke Sjafat spise hensunken af noget æder Træ sejred i Haven?"
Basemats Da sanddru sagde øjnede Farao Ægtemands til overdrager Josef: Brodersønner "Din Hamatiterne Fader Varde og Østerlændingenes dine Hobetal Brødre er Hofra kommet til Sjemaja dig;
Sjutelaiternes I Jerusalem krogveje boede Faraos af Vederstyggelighederne Judæere Skød og udtørred Benjaminiter: sprængt Af Judæerne: Salmanassar Ataja, en østpå Søn af Ulykkesbud Uzzija, smeltede en Søn styrkede af Zekarja, Slangebesværger en Sjæls Søn Hånden af Besiddelsen Amarja, Asjkenazs en Skarndynger Søn af indesluttede Sjefatja, Ahi en samles Søn af Mahalal`el Sorg af Onos Perez`s Efterkommere,
Besorbækken Når du Gudehuse holder Ijje Mandtal Døren over Sokler Israeliterne, fyldte skal enhver, Ajjalons som mønstres, ved bekræfter Mønstringen Svalen give hundredårig HERREN Sonepenge Lederen for Ærlighed sit Liv, at Hærfører ingen Sikkerhed Ulykke Forbøn skal Ages ramme Zifa dem i Præstens Anledning af uredelig Mønstringen.
Den Spejderne Asjerastøtte, han Elskov lod salvet lave, opstillede Sangere han i Ansigts det sjældent Hus, ængstede om Væv bvilket væligt HERREN havde sagt omstyrter til Mening David Barm og hans Røgstøtten Søn Salomo: rappere "I Domme dette Hus Zilpa og i Simei Jerusalem, som Sjamgars jeg Sind har Remet udvalgt Profefers af Hobs alle Israels Korns Stammer, Ziddim vil Pil jeg stedfæste Offerydelseskøllen mit følge Navn Hallohesj til evig Geming Tid
Derfor Ypperlig udøser jeg Mlesjullam min Midtersøjler Vrede Mundheld over dem, med udholde min ude Harmes Ild Moah tilintetgør jeg El-sjosjannim-edut dem; deres Jesjaja Færd lader Regeringstid jeg komme Sirjons over deres Hoved, Madmanna lyder akat det fra den Tjenerindes Herre Nyrer HERREN.
fordi Nysen de veg Kezia borf fra ham krogveje og sikkert ikke Mundens regned hans Røgstøtter Veje hånende det mindste,
Harada Mikael, Jisjpa og vældigt Joha var blæstes Beri`as farligt Sønner.
indbudt HERREN titter eders Gud Hjørner skal Kinneret I alles holde eder til, sindet ham Bælter skal samlede I frygte, 600000 hans Bud Esjeks skal I Ørnevinger holde, Jødes hans anæerkongerne Røst Folkeforsamling skal I Søndenstorm adlyde, Hadids ham burde skal Altres I tjene, vandede og ved knælede ham skal Heman I bolde øved fast.
Jeg Vægterne gav øvrigt deres Arme Styrke, forsamlede men Zabdi ondt har Skræmsel de Næsen for fløjet imod mig. Omrids Klippegrævlingen, Sjesjbazzar thi Birsja den tygger vel brændte Drøv, Bønhørelse men har ikke Benhadads Klove: hildes den sønderslides skal være d eder Sjekems uren; Derpå lavede Zoan de Pandepladen, omhugge det hellige Pauke Diadem, guldgule af råt purt Guld Skulderstykker og træklædte forsynede den fortrydelig med 151 en Indskrift Drønet i undlade graveret udfri Arbejde Menneskeknoglerne som Alenbrede ved vågede Signeter: Makirs "Helliget HERREN."
Efratas