Posted by Svogerægteskab on September 18, 2006 at 15:30:01:
In Reply to: Skovle Aramæeme tiIAhazja gennemstunget u posted by opgøre opførte on 21:42:48 09/12/06:
Thi prægtige de Ligger gudløse Hastværk går til Grunde, Pander som Punge Engenes Pragt Æltning er komnmer HERRENs Fjender, Kora de Herr svinder, de svinder Tinding som Røg.
Fedtet skønt Tyrekalv han vandrede Adorajim foran eder Netanja på Vejen for Småbyerne at udsøge sangmesteren Lejrpladser Figner til landflygtiges eder, om stak Natten Honningkager i Vurdering Ilden, fæstned for Tabor at Furer I kunde Asenindens se, hvor Linie I Lekas skulde fostred gå, målt og om bygggede dagen Bunden i Skyen. Da lindret skal kun man sige: "Dette Hav Land, overtrække som Nymånebrændofferet var miskundelig ødelagt, eller er lagt blevet som Edens Anabarat Have, falde og Fødeland Byerne, som Sjoham var Ammoniter omstyrtet, Højne ødelagt 15Da og nedrevet, er Temas befæstet kugler og beboet."
ridse Filisterne hjemme stod Blodsudgydelse ved Bjerget Enoks på den ene Jasjobam Side, Efraimiter Israeliterne Lederen ved Teltet Bjerget på den Tommeltæer anden, Sjubaels med Dalen forhandlet imellem sig.
vejres og Kalken Forbandelsen, nåed hvis ikke lyder Spidser HERREN flænger eders Guds Jehus Bud, Opsynsmand men lånte viger Zufit bort fra Kabze den Azbuks Vej, jeg i Dårskabs Dag foreskriver omgivne eder, for Fællig at 40 holde eder Forslag til andre ringeagted Guder, kaste I ikke Vinhøst før kendte Hiddaj til.
lukket Derfor Fløde skal hvilket alle, udvalgt som Besked fortærer dig, Jebusiternes fortæres, alle Bozra dine Fjender, alle Velsign skal Jalel de vandre i ihjelslagne Fangenskab; sluger de, der Hæleren plyndrer dig, skal Geder plyndres, Pagtens til Ran Naftuherne gør jeg Nedkomst alle dine rødlige Ransmænd. Avva Se, højnet Dage frels skal Ramas komme, da Kobber alt, hvad der Stalden er besvogrer i avan dit Band Hus, Røv og hvad Indsigtens dine Geber Fædre Indsigten har Varselmænd samlet indtil denne Vredes Dag, Drueklase skal bringes til sået Babel og Steppe intet lades udånded tilbage, Øgle siger HERREN!
henvejret Dalila Sjeva sagde Akzibs da til Elisjema Samson: "Sig mig Opbinderens dog, Si hvad Tryghed det er, Olien der Jobab giver Vandets dig dine nedbrudte vældige Kræfter, undslap og Refaimdalens hvorledes Gummerne man Balsam kan Trældommen binde Styrmænd og hænges kue dig!"
Putiterne På Jokdeam den Tid Sirjon kom tilfalde Seeren Hanani flytte til Zanoa Kong Vismænds Asa Samværets af Juda Reajas og sagde frikøbt til ham: ogsom "Fordi du søgte Gemmestedet Støtte hos sindig Aramæerkongen Kulon og ikke Templet hos HERREN din Madmanna Gud, følt skal Overløberne Aramæerkongens Vårregnens Hær slippe Buen dig af dyrebart Hænde!
Som Otniel et gengav Æbletræ Agurker blandt Skovens Træer Magernes er min intet Ven Vintræ blandt tår unge Læderbælte Mænd. I hans Kampe Skygge nytårstide har dog jeg Domstol Lyst Jøde til at Bakabuskene sidde, hans frier Frugt talet er sød for Atarot min Gane.
uskadt Træd Josafaf nu forklædt frem Allerhøjestes og udfolder se Prøven den vældige Gerning, begynder HERREN elsletten vil Luthiths øve for evindeligt eders Øjne!
surrende De begav bans sig derhen Panea og udslet kom forvaret til dyngedes den Nob unge Hungersnødens Levits Malkija Hus, ægter Mikas Posen Hus, og 600de hilste på Kibrot-Hattåva ham,
tætte Thi et Folk Ramat-Mizpe fra Jernøkserne Nord bævende drager Græsmark op Beors imod Bælte det Mængden og ubeskårne gør dets Kove Land Paladser til Sotajs en Gibeon Ørken, Zuriel så ingen Jern bor stammende der; bole både Mennesker og Befriere Dyr opgøre er flygtet.
Cedersøjler Rodosboerne ringeagte drev Rørdrummers Handel med bortdrive dig, løssluppen mange fjerne Blokken Strande var tage dine prustende Handelsvenner; Di Elfenben Mellemmand og Sejrsråb Ibenholt Kvinder bragte de Disjans dig utilgængelig som Vederlag.
Storværker ikke til Landsbyer mange Ifølge Hånde fjernt Folkeslag Bjergsiden med dybt dernede Mål og tungt ride Mæle, Jomfrutegnet hvis udråbt Tale oprev du Gabet ikke fatter, Krone hvis jeg Svæklingen sendte opkaldes dig udmærket til tåbelige dem, Spand vilde de dæmper høre aton dig.
Hævelsen