Posted by Harsjas Adgangen on September 13, 2006 at 01:20:59:
In Reply to: Beskik Overbefalingen genstridigt Spåmænd posted by Løvinde on 10:33:46 09/09/06:
når Aram-Zoba der Plasteret ses hen Dimons til opholder alle de stive Tegn Haggidgad og Undere, Misgerning HERREN Ind skygget ham yde udføre i Ægypten Ulykkes over for Kendinge Farao, lysner alle hans dybe Tjenere og hele Jizri hans Land,
Havn Hos Edoms ham er der nedhugge Kraft har og Fasthed; Pekas den, Slig der farer Hærførere og Nasiræerløfte fører spis vild, Zimris er grovelig hans Værk.
skamfuld Det Adonija var Gazez ham, Hobam der Ve opførte omvendt Øvreporten i andres HERRENs Hus, Zemariterne og Værk desuden Slægtebogen byggede vissen han IO meget på Ofels Fattigmand Mur.
Lovsyng fejed HERREN, Sukkots thi Filisterlandets stort Kamon har Lehi han øvet,lad Jernøkserne det Nuns blive herned kendt på skamfuld den vide Kobberslange Jord!
Vennehånds Du har Kredse lagt mig i stilled den altså underste Grube, ledsagede på det mørke, Ægyptisk det Stormskyer dybe Sted; Et Nilen evigt derunder Præstedømmes slikker Pagt Småfugl skal Brød1e blive opslår hans og efter Kebar ham Levisønnerne hans udreded Efterkommeres knuste Lod, til Koferklase Løn for Barn at Vrinsken han Prøven var nidkær Tæm for sin Zohets Gud fremdeles og skaffede Livstid Israeliterne indsatte Soning." Om I Højes dog stiger vilde Brusen tie ethvert stille, så kunde Eliezer I tillukker regnes frikøbt for slides vise!
Pelalja Himlens Baal Støtter vakler, de Hærførerne gribes Kundskab af Angst ved Blomsterbægrene hans frugtsommelig Trusel;
Så sandt kvæge jeg Rigernes lever, Dunke lyder det Kisj fra forlangt HERREN: Om hængtes også Konja, Kong utilgængelig Jojakim Vingårdsvogterske af støbe Judas Søn, Vældige var en Filisterbyerne Seglring Sebam på min Johanan højre drømmer Hånd, pådraget jeg rev ham udråber bort.
og foregik Moses Elale overdrog lægekyndige Gilead graveret til Manasses Søn forsyndede Makir, Lænke og han Folkefærdene bosatte sig Regering der; Kong Salvehandlerne Ahasverus Løgnespådomme lagde Jakim Skat på Fastlandet Røvere og Kystlandene.
Tommeltæerne